Olin aamuvuorossa ja Tara taas oli makkarissa sen aikaa. Kun tulin kotiin, säikähdin hirveästi sillä Taralla ei ollut kauluria kun päästin sen makkarista pois. Olin ihan varma, että nyt on tikit revitty tai vähintäänkin sitä on jonkin verran kalvattu. Onneksi ei mitään ollut tapahtunut. Oli ilmeisesti kauluri lähtenyt just ennen kuin tulin kotiin. Muutenhan toi olisi varmasti repinyt koko mahansa auki. Kauhun kuvat silmissäni ja paniikki päällä kurkkasin miltä se maha näytti. Huhhuh :) Teinkin uuden virityksen siihen. Otin paksua kengän nauhaa jolla sen nyt sidon pantaan kiinni. Ei luulisi irtoavan.

Ali pääsi äitini työ siksi aikaa kun olin parturissa. Siellä se oli Lucyn kanssa paininut sen kaksi tuntia ja olivat olleet tosi villejä :) Voi äiti parkaa :)

Illalla meillä olikin Alin kanssa treenit. Vähän sinne kävellessä mietein, että mitä mahtaa tulla kun olin itse ihan väsynyt ja Alilla on tuo hemmetin murkku päällä. Treenit aloitimme paikalla makuulla. Kaikki koirat pysyivät hyvin. Alia ei onneksi ahdistanut yhtään vaikka molemmin puolin vieressä oli koira. Hyvä hyvä :) Seuraaminen meni tolla niin nappiin kuin olla ja voi! Sillä oli todella mahtava kontakti eikä se katkennut kertaakaan. mm. siinäkään kun kävelimme ringissä kontaktikävelyssä. Annoin sille kerran seuraa-käskyn ja tuo pieni ukko tapitti mua koko ajan silmiin ja seurasi erittäin hyvin! Yllätyinkin kovasti kun jaksoi noin hyvin seurata (kävelimme siis aika kauan, kun kaikki eivät onnistuneet seurauttamaan koiraansa). Likemmäs kymmenen kierrosta menimme. Olen niin tyytyväinen :) Uutena asian tuli hyppy. Ali vähän ihmetteli estettä eikä heti tajunnut mitä piti tehdä. Hyppäsi kuitenkin molemmilla kerroilla kun koitin, vaikka vähän kestikin että toi tajusi mennä siitä yli. Kokonaisuudessaan siis todella onnistuneet harkat :) Ulkona tosta huomaa että on miehistynyt ja tullut murkuksi, mutta treeneissä taas se on kuin aikuinen koira.